پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

لینک های جالب و دیدنی از سراسر وب

.:امروز چند تا لینک جالب و دیدنی از سراسر وب براتون گذاشتم:.   

 

*گاف های گزارشگران ورزشی صدا و سیما. (کلیک کنید)

*تصاویر شهرهای زیبای کانادا. (کلیک کنید)

*اول مرغ بوجود آمده یا تخم مرغ؟ (کلیک کنید)

*اختاپوس پیش گو به آیفون آمد. (کلیک کنید) 

*مراقب سارقان در فیس بوک و تویتر باشید. (کلیک کنید

*با 8000 هزار دلار ماهواره خودتان را به فضا بفرستید. (کلیک کنید) 

*عکس هایی از مراسم ترحیم زنده یاد محمود بهرامی. (کلیک کنید)  

یاد محمود بهرامی گرامی و روحش شاد

۱۴ پوستر فیلم

 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

اکشن تغییر میزان نور تصاویر

.:اکشن تغییر میزان نور تصاویر:. 

 

دانلود در ادامه مطلب 

ادامه مطلب ...

سخن نخست

سلام  

من محمد بنائی طراح وب و مالتی مدیا هستیم ، طراح حرفه ای وب سایت ها فول فلش و ...

این اولین یاداشت من برای شماست و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند . 

 هدف از طراحی این بلاگ این است که شما با بلاگ نویسی و از آن مهمتر طراحی بلاگ بصورت حرفه ای آشنا کنم . 

در این بلاگ من قصد دارم که قسمتی از بلاگ را به آموزش بصورت رایگان برای علاقه مندان به طراحی (وب ، مالتی مدیا ، اوراق اداری ، ژورنال های تبلیغاتی و...) آشنا کنم . 

پس از همین حالا نقطه نظرات خودتان را برای من از طریق SMS ارسال کنید. (توجه داشته باشید قبل از نوشتن نظرات خود اول نام خود و ایمیل خود را بنویسید.) 

شماره های تماس را در قسمت هدر سایت می توانید ببینید.