پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای
نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان 7 مرداد 1389 ساعت 14:30 http://www.modern2010.blogsky.com

سلام. خسته نباشید.مطالب خیلی جالبی دارین.من استفاده می کنم.موفق باشید

مرسی از تو مرجان جان که به بلاگم سرزدی
منم شما رو لینک کردم

یک زن 7 مرداد 1389 ساعت 15:14 http://radepayeman.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
ممنون که اومدید .حالا من سوالی از شما دارم.
ممکن ِبفرمایید برای طراحی وبلاگ توسط شما چه هزینه باید پرداخت بشه ؟

خوب دوست عزیزم من یه پیشنهادی برای شما دارم .
اصولا کسی که بلاگ نویسی میکنه از کمترین هزینه باید بهترین نتیجه رو ببره . من می تونستم برای خودم یک طراحی بکنم که هر کس دید دیگه از بلاگم بیرون نره ولی منم میخوام مثل بلاگ نویسای دیگه که واقعا زحمت میکشن بلاگم یه طراحی ساده داشته باشه .
پس شما هم یه قالب ساده انتخاب کنید. من هم هدر بلاگتون با ایکوناشو طراحی میکنم .
اگر با پیشنهاد من موافق نبودید با من تماس بگیرید تا من لیست قیمت طراحی هامو میل کنم براتون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد