پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

چگونه یک بلاگ نویس خوبی شویم

.:چگونه یک بلاگ نویس خوبی شویم:. 

اصلاً منظورم این نیست که من وبلاگ نویس خوبی هستم، چرا که نیستم و تازه کارم 

 

 

۱ - به انگلیسی تسلط داشته باشد: واقعیت این است که هر‌چقدر زبان‌انگلیسی‌ یک وبلاگ‌نویس بهترباشد قادر به ارتباط بهتر با دنیای خارج و پیداکردن مطالب مفیدتر و بهتر است. باید گفت که این موضوع می تواند عمیق‌ترهم شود و تسلط به زبان‌های دیگر مثل فرانسه، آلمانی و … هم می تواند به بهتر شدن کمک کند. با تسلط به زبان‌های مختلف امکان مطالعه‌ی روزنامه‌های مختلف دنیا ، وبلاگ‌های خوب و … وجود دارد که باعث افزایش کیفیت کار یک وبلاگ‌نویس می شود.

۲- با موضوعی که می‌خواهد بنویسد آشنایی داشته باشد. اساساً اگر یک بلاگ نویس در یک موضوع خاص بنویسد بیشتر می‌تواند موفق باشد تا اینکه به صورت عمومی مطلب بنویسد. چرا که تخصصی نوشتن باعث افزایش تسلط وبلاگ‌نویس در طول وبلاگ‌نویسی به موضوع می‌شود و همین موضوع باعث افزایش کیفیت نوشته‌های یک وبلاگ‌نویس می‌شود.

۳-به شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مند باشد: اساساً  وبلاگ‌نویسی در این روزها بدون شبکه‌های اجتماعی نمی تواند موفق باشد

۴- همیشه اطلاعات به روزی داشته باشد. به همین خاطر است که استفاده از ابزارهایی چون گوگل ریدر و …  از ملازمات  یک وبلاگ نویس خوب است

۵-انتقاد پذیر باشد: قرار نیست که همه‌ی ‌چیزهایی که ما می‌نویسیم درست باشد! لذا باید انتظار انتقاد را داشت. نگاه مثبت به این مسئله می تواند به موفقیت  وبلاگ‌نویس کمک کند.

۶-قایلبت بسط موضوع را داشته باشد: همیشه که قرار نیست مطلبی بلند بالا را به ما بدهند و ما آن را در بلاگ نویسیم. گاهی اوقات یک موضوع کوچک خود می‌تواند یک پست باشد! فقط کافی است که دست یک وبلاگ‌نویس خوب و درست و حسابی بیافتد! یک وبلاگ نویس خوب، خوب بلد است که موضوعی را بسط داده و جنبه‌های مختلف آن را بررسی کند و به صورت یک پست خوب دربیاورد. لذا درصورتی که مایل هستید وبلاگ نویس فوق‌العاده‌ای بشوید باید “انشاء” نویس خوبی باشید!

۷-قدرت بدست آوردن اطلاعات مورد نظر خود را از اینترنت و جاهای دیگر داشته باشد. و این را به خاطر داشته دارد که اگر در مورد موضوعی کم آورد،  با گوگل تنها یک کلیک فاصله دارد!

۸-با دیگر دوستان اینترنتی‌اش و کسانی که می خواهند با او دوست شوند مهربان باشد! یک وبلاگ نویس خوب درصورت توانش به دیگران کمک می‌کند تا آنها هم بتوانند موفق باشند. حسادتی در کار نیست! )

۹-اصلاً اهل کپی کاری نیست!

۱۰-در کنار نوشتن وبلاگش، نیم‌نگاهی هم به خوانندگانش دارد

نظرات 1 + ارسال نظر
400gb 9 مرداد 1389 ساعت 11:36 http://400gb.co.cc

مطلب مفید و جالبی بود.

مرسی امیدوارم که خوشتون بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد