پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

نمایشگاه تبلیغات و بازار یابی

دو سه  روزه درگیره نمایشگاه تبلیغات شدم همش یکسرم نمایشگاهست یکسرم شرکت . خیلی چیزای جالب بود امسال حالا بعدا تعریف میکنم. مرسی از شماهایی که میل زدید خواستید منو تو نمایشگاه ملاقات کنید .از اون دسته از عزیزانی که قسمت نشود ببینمشون همین جا ازشون عذرخواهی میکنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد 23 شهریور 1389 ساعت 18:07 http://manam-minevisam.blogsky.com

۲ عدد پیشنهاد.

1- یکم آموزش بیشتر بزار... خیلی ها دنبال این آموزش هستن!
من خیلی سعی کردم اینطور آموزشا رو یاد بدم... اما جدا کار سختی بود! من جا زدم! ببینیم شما چه میکنی.

2- حتما یه دامین برای خودت بخر که کارت معتبرتر بشه.

سلام ... مرسی از پیشنهاداتت .. اگه سری به آرشیوم بزنی جواب میبینی دلیلشو . .. بهر حال مرسی

mahmood 23 شهریور 1389 ساعت 18:28 http://www.eiml.blogfa.com

salam
vaghean az in ke dasti dar neveshtan darid behetoon tabrik migam
kheyli doos daram nazare shoma ro dar khosoose akharin postam ke marboot be aghaye seda ebi va googoosh mishe ro bedoonam
lotf konid va nazare arzeshmandetoono be man bedid
mamnoon az tavajohet

مهتاب 25 شهریور 1389 ساعت 21:07 http://ghadam-bezan.persianblog.ir

پس چرا یه دونه هم بیشتر مشد خووووننندگان وبلوووگم؟!
(شوخی)
ولی جدا نشدا...همون قبلیا میان ومیرن!

سلام ... یه آمار بازدید کننده میزارم واست میبینی چی میشه .. حالا بزار اول یه قالب بسارم واسط ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد