پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

اول مهر

   

این عکس دفتر من نیست ها .. خدایش من با انضباط بودم

 

 

خلاصه یادش بخیر مدرسه ما خیلی بزرگ بود من که کلاس اول بودم تو همون مدرسه داداشم  (علی)کلاس پنجم ، پسر عموم(مهدی) بود کلاس چهارم بود عموم یا پسر عموم با موتور میومدن دنباله پسر عموم (مهدی) ، منو علی هم چتر میشدیم با موتور میرفتیم خونه . 4 ترک مینشستیم رو موتور . بعد تو خیابونه مدرسه همکلاسی هامونو که میدیدیم زبون در میوردیم....  

(بقیه در ادامه مطلب )

 

سر خودکار بیک (سر لوله) رو میکردیم زیر جلد پلاستیکی دفترمون فوتبال بازی میکردیم 

  

شما یادتون نمیاد زمستون اون وقتا تمام عشقمون

این بود که رادیو بگه مدرسه ها به خاطر برف تعطیله ! (البته تا همین دبیرستانم این عشق تو وجودمون بود)  

شما یادتون نمیاد خط کشهائی که محکم می زدیم رو مچ دستمون دستبند می شد !   

شما یادتون نمیاد کارت صد آفرین می‌دادن خر کیف می‌شدیم 

هزار آفرین که می‌دادن خوده خر می‌شدیم ! 

برگه های امتحانی بزرگی که سر برگشون

آبی رنگ بود و بالای صفحه یه “برگه امتحان” گنده نوشته بودن   

شما یادتون نمیاد، توی خاله بازی یه نوع کیک درست میکردیم به اینصورت که بیسکوییت

رو توی کاسه خورد میکردیم و روش آب میریختیم

اییییی الان فکرشو میکنم خیلی مزخرف بود چه جوری میخوردیم ما  

 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
zeinab 1 مهر 1389 ساعت 16:48

yadesh bekheyr madreseo khaterehash, behtarin dorane man dabirestan bud...nemidunam aval budam ya dovom...man hamishe bache khar khune kelas budam, azun bahalash.zange riazi bud,hale tamrin moalem daftaresho va kard az ru list seda kone bacheharo,az shanse bade ma ghore b name bahar oftad unam k mese hamishe bikhiale dars umade bud sare kelas.mikhast zerang bazi dar biare daftare mano bord paye takhte..shute shute shuru kard ye soale dgaro hal kardan, moalem havasesh nabud, harchi khastim behesh befahmunim baba un yekio bayad hal koni nemifahmid, kholase akhar sar shisheye abo bardashtam part kardam tarafesh,hamunja moalememun saresho bala ovord khord tu kaleye un, hichi dg az kelas ekhraj shodam, umadam savab konam kabab shodam

شانس اوردی نزدی سر معلمو بشکونی.........

آلما 1 مهر 1389 ساعت 19:15 http://ghamabad.blogsky.com

مثل همیشه زیبا.نمیدونم من کی به این آرزوم میرسم که برم دنبال گرافیک

بزودی اقدام کن .

دکتر خودم 1 مهر 1389 ساعت 22:11 http://porpot.blogsky.com

کلن به مدرسه فکر می کنم دلم میگیره،
خوشحالم که تموم شد :|

اره منم مه به مدرسه فکر می کنم دلم میگیره . اما وقتی به فرار از مدرسه فکر میکنم .دلم وا میشه..

شیما 3 مهر 1389 ساعت 11:14 http://diarydigar.blogfa.com

سلام وبلاگ خوب و جالبی دارید.

مرسی

یادش به خیر

راستی محمد جان من یه قالب زیبا دیدم تو وردپرس به این آدرس

http://drhamidahmadi.wordpress.com/
می خواستم ازت خواهش کنم این قالب رو به میهن بلاگ ترجمه کنی البته اگه امکانش هست و وقت داری
ممنون

سلام دکتر جان . قالب رو دیدم زیاد جالب نیست . من یه پیشنهاد دارم من در اولین فرصت یک قالب اختصاصی طراحی میکنم واستون

حسین 9 مهر 1389 ساعت 00:25 http://www.rooye-khat.blogsky.com

سلام چطوری رفیق از خبر ف ی ل ت ر شدنم رو شنیدی به همین خاطر اگه میشه بیا کمکم و مطالب وبلاگ ت رو بیا کپی پیست کن و بزار تو وبم و تبلیغ وبلاگتم اینطوری میشه فقط باید یه میل بدی تا دعوت نامه بهت بفرستم وبعد بری میلی که واسط اومده رو تایید کنی

اگه آدرس لینک هم درست کنی ممنونت میشم

حمید احمدی 9 مهر 1389 ساعت 16:36

ممنون دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد