پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

چگونه favicon بسازیم



اینم یکی از آموزشهای منحصر به فرد خودمون که قبلا هم گذاشتم ولی الان کامل قرارش میدم! با ذکر منبع هم دیگه دوست ندارم چیزی از سایت برداشته بشه… بعضی ها شورشو در آوردن… همه کاراشون تقلیدی هست و  آموزشاشون رو از روی ما قرقره میکنن! بگذریم…! این favicon همونی هست که الان هم بالای سایتمون کنار آدرس هست و البته آیکون سایت گوگل رو هم که میبینید..

ادامه مطلب ...

غیبت کیبر و افسوس

یه لیوان آب میاری بخورم ...... دستت درد نکنه . (با شما نبودم)


سلام ، این روزا خیلی سرم شلوغ شده بود . وقت نکردم یه چیزی بزارم . حالا تعریف میکنم که کجا ها بودم .

بزار اول نمایشگاه رو بگم . هیچی جونم بگه که به نظر من بیان این نمایشگاه الکامپ رو جمع کنن بجاش نمایشگاه مد و فشن بزارن . انگار دیگه فناوری به پایان رسیده هیچی از تحولات جدید دنیای IT نمی بینیم . ولی از تحولات مدل مو و آرایش خیلی به روز تر از اروپایم . ما که رفته بودیم فقط عکس میگرفتیم و میخندیدیم . دم ایرانسل گرم که امده بود مسابقه پنالتی را انداخته بود و بازدید کننده ها رو سر گرم کرده بود. وقتی من صف مسابقه پنالتی رو دیدیم فهمیدم که فقط من از نمایشگاه ناراضی نیستم . دیگه گفتم تلکامپ هم نرم بجاش برم سرزمین عجایب ....




۵ راهنمایی برای خرید دوربین



اگه شما هنوز آمادگی اینو نداری که یک dSLR بگیرید پس حتماً خوشحال می شید اگه بدونید چند نکته ساده و یک دوربین عکاسی می تواند عکس های بزرگ و عالی ایجاد کند.با هزاران انتخاب دوربین دیجیتال چطور می تونید بهترین رو انتخاب کنید؟امیدواریم شما با پیروی از این ۵ نکته آسون به خواسته تون برسید.

ادامه مطلب ...