پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

اومـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم

 

اومدم دوباره دیدی 

 

سلام .. سلامو صداتا سلام   

-میدونم .. میدونم نگرانم بودید  

- چی ؟!!   

-نبودیـــــــد !!! 

-مارو باش که ....... 

 

آقا ما نبودیم . کجا بودیم رو میگم. بزار از یه جایی شروع کنم به گلگی. 

آها آقا این یارانه ها دیگه چی بود ؟ 

صبح پا شدم برم نون بخرم من که نمی دونستم که نون گرون شده 1000 تومان دادم . دیدم گفت 10 تا جمع کن!! گفتم : 

-مگه چند وقته که خواب بودم ؟؟ سریع یاده فیلم مردانه آنجلس افتادم که رفتن نون بخرن. 

:دی 

باور کن فکر کردم که یه 300 سالی خوابیدم . 

خوب بسه دیگه نخند. 

 بعد اومدم سوپر مارکت دیدم یه تابلو زده " لطفآ حرفای سیاسی نزنید " !!! اینجا بود یاده حرفه دوست خوبم و هنرمند پیشکسوتمون آقای کلاه قرمزی افتادم که به برادر ارجمند ، خدمتگزار و کارکن آقای پسر خاله میگفت : بازم حرفای سیاسی .. (البته با صدای دلنشینش باید گوش داد).

  

بگزریم ...  

بسه دیگه .. بســــــــــــــــــــــــــــه 

 

دیگه اومدیم مسافرت زمستانی. 

 اها یادم رفت بگم که ..... نه نه آخر حرفام میگم :دی 

چند تا توصیه میکنم بهتون گوش کنید دیگه : 

-کمتر نون بخورید 

-کمتر با ماشین خودتون برید این ور اون ور . بمونید تو خونه نترسید افسردگی نمی گیرید. 

-به بچه هاتون مرتب یادآوری کنید که ما یه زمانی ببــــــــر بودیم . الان یه گربه نشسته هستیم. 

- خدارو فراموش نکنیم .  

-دیگه هیچییییی  

 

اینو میخواستم بگم که 

 

من محمدم . اینجا اهوازه  We love you iran

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر

:(((((((((
خیلیییییییییییییییییییییی خوب بود....
مخصوصا لطفا حرف سیاسی نزنید
با این وضعیت ادم نمی دونه بخنده یا گریه کنه....فک کنم چارش سفره...تو رفتی اهواز شاد شدی....منم میام به زودی

پس می مونم تا امتحانات تموم شه تا تو هم بیای .
متظرم هـــــــــــــــــــــا ؟

مهتاب 16 دی 1389 ساعت 00:05

میامااااااااا.......
اومدم نریااااااااااااااااااااااا:دی

میگم که میمونم

انیتا 18 دی 1389 ساعت 14:53 http://bia1khabar.blogsky.com

سلام اقا محم با ارادت خوبی بابا کجایی تو دلم واست تنگ شده داداشه من.خیلی اپه باحالی بود.ای ول خوشم اومد.هر جا هستی خوش باشی من اپم دوست داشتی بیا نظر بده.اگه اعصاب داریا.دوست دارم بوسسسسسسسسسس!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد