پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

میخوام گریه کنم دیگه

دیگه یه سایت خوب گرافیک نمونده  

یا اکانت میخواد با .... شده  

دلمون پره عزیزه من .

آخه اون طراح بدبخت زلیل مرده که پول نداره که بره adsl خیلی خیلی پر سرعت بگیره که سایت های GFX  یا گرافیک هارو باز کنه . تازه شم دیگه میگن اینترنت خیلی پرسرعت هم نمیدن. 

-خسته نباشید 

میره یه Adsl مخابرات (همون Dialup رو کلاس گذاشتن واسش) میگیره . ماهی 10 هزار تومان  با سرعت 128  

بگزریم به قوله رضا رشید پور : برای شادی ملت ... ساسی مانکن پلی کن  

شاد باشید.

نظرات 5 + ارسال نظر
Alone 15 دی 1389 ساعت 03:14

salam
man samira farahi hastam yadetone gharar bod dar morde ye kare sherakati baham ye jalase dashte bashim.
Behem etela midi?
Montazeram
hedare webloget mese name mane ALONE
jadidan ziba minevisi..
Movafagh bashid

آخ چی بگم که دلم خوووونه
امیدی که ندارم این مشکلات تو ایران درست شه....بابا مردم تو پول نونشون موندن...اینترنت که سهله
تو این شرایط ترجیح میدم بشینم کنج خونه و جدول حل کنم
....
قشنگ نوشتی
به علاوه دردی که ازش میگی درد جامعه س...چون از دل میاد به دل میشینه(گل)

{{گل}}

مممممم.....
خدا به ما رحم کنه

حمید 22 دی 1389 ساعت 07:36 http://hamidahmadi.blogsky.com

اشکمونو در نیار داداش

من تنها تنها گریه کنم پس

سینا 3 بهمن 1389 ساعت 19:44 http://omide-ma.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خود شما که بهتر از همه می دونید از نظر جهانی اصلا ایران اینترنت نداره چون سرعتش از حداقل ترین استاندارد سرعت هم پایین تره.
بعدشم اراده کافی وجود نداره که سرعت بره بالا چون مسئولین از یه چیزایی ترس دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد