پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

تولــــــــــــــــــــــــــــــدم مبارک

دو ، سه روز دیگه تولدمه (سوم شهریور) . یک خاطره تعریف کنم بخندید . بچه بودم همین موقع ها بود چند روز قبل از تولدم چند ورق کاغذ رنگی خریده بودم روش نوشته بودم تولـــــــدم مبارک . چسبونده بودم رو درو دیوار خونه تا یاده همه بندازم که تولدمه ، همه هم می دونستن ، خلاصه ضایع شدیم. کلا من از بچگی خودمو زیاد تحویل میگیرم .  

 

فقط دوستان کادو هاتونو بصورت نقدی بفرستید به حسابم . (خودم هر چی دوست داشتم میخرم )

نظرات 4 + ارسال نظر
دکتر خودم 2 شهریور 1389 ساعت 21:25 http://porpot.blogsky.com

تولد تولد تولدت مبارک!
بیا شما رو فوت کن
تا صد سال زنده باشی
بیا شما رو فوت کن
تا صد سال زنده باشی
تولد تولد تولدت مبارک.

ایشالا امسال از همه اون سال‌هایی که تا حالا گذروندی بهتر باشه برات.
برات آرزوی موفقیت میکنم.

سلام و مرسی از شما . دوستان خوبم.

دکتر خودم 2 شهریور 1389 ساعت 21:26 http://porpot.blogsky.com

اینم کادوی من (از تو بلاگفا دزدیم :دی)

(¯ `•?.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)
(¯ `•??.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------

دستت درد نکنه ارنستو ....

شاه احمد 3 شهریور 1389 ساعت 05:47 http://shahahmad.blogsky.com

سلام دوست من تولدت مبارک ایشالله صد سال زنده باشی.
سوال: آیا منم میتونم مثل قسمت بالای سایت شما مطالبی رو در بالای سایت خودم هم بنویسم؟با تشکر

سلام مرسی از شما . در قسمت سایت من هدر می باشد . عکسه....

حمید احمدی 3 شهریور 1389 ساعت 14:05 http://hamidahmadi.blogsky.com/

سلام تولدت مو با رک

سلامی دوباره ... شرمنده کردی دکتــــــــــــــــــــــــــــــــــر جون .. دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد