پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

پرتال وب و گرافیک

طراحی وب سایت و مالتی مدیا بصورت حرفه ای

غیبت کیبر و افسوس

یه لیوان آب میاری بخورم ...... دستت درد نکنه . (با شما نبودم)


سلام ، این روزا خیلی سرم شلوغ شده بود . وقت نکردم یه چیزی بزارم . حالا تعریف میکنم که کجا ها بودم .

بزار اول نمایشگاه رو بگم . هیچی جونم بگه که به نظر من بیان این نمایشگاه الکامپ رو جمع کنن بجاش نمایشگاه مد و فشن بزارن . انگار دیگه فناوری به پایان رسیده هیچی از تحولات جدید دنیای IT نمی بینیم . ولی از تحولات مدل مو و آرایش خیلی به روز تر از اروپایم . ما که رفته بودیم فقط عکس میگرفتیم و میخندیدیم . دم ایرانسل گرم که امده بود مسابقه پنالتی را انداخته بود و بازدید کننده ها رو سر گرم کرده بود. وقتی من صف مسابقه پنالتی رو دیدیم فهمیدم که فقط من از نمایشگاه ناراضی نیستم . دیگه گفتم تلکامپ هم نرم بجاش برم سرزمین عجایب ....




نظرات 4 + ارسال نظر
نویدم 24 آبان 1389 ساعت 18:50

آره خداییش هیچی نداشت
همه چی افتضاح بود از طرح غرفه ها گرفته تا تکنولوژی برتر اینا
منم سرزمین عجایبو هستممم

بهت زنگ میزنم . میریم

سلام

سبک نوشتنت جالب بود. خوشم اومد. هر دوی ما دنبال یه هدف بودیم در این متن اما نوع نوشتن فرق داشت . البته من رو موضوع شهر تهران هم کمی گفتم

خلاصه این که خوشم اومد. اما کاش کمی بیشتر نوشته بودی

عکسی هم که گذاشتی جالبه

موفق باشی

مرسی از تو که به بلاگم سرزدی

نیلوفر 29 آبان 1389 ساعت 11:08

سلام
من اولین باره که میام تو بلاگتون . دست به قلمت عالیه پسر . کارای گرافیکیتم تو سایت های دیگه دیدم.
موفق باشی

مهتاب 30 آبان 1389 ساعت 21:11 http://www.ghadam-bezan.persianblogir

چه عکس حرفه ایییی
واااااااای عالی بود....
راستی تو چرا خندونک نداری سخته احساساتمو ابراز کنم!!!


مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد